Monday, January 31, 2011

Hujan dan Banjir

 ohhhhhh.....

Dah seminggu lebeh rasenye hujan memanjang.... rndu pulak kat matehari B-)... hahaha..
hujan2 pon keje tetap kene jalan... kesian pulak aku tengok budak2 subcon aku keje dalam hujan... tapi nk wat cemane lmbt2 kang 'client' bising pulak.... eh da lari topik la pulak... sory2

Dalam perjalanan dari raub ke kuantan siang tadi aku tengok banyak dah tempat dah start banjer... paras air sungai pon bleh tahan la godang nye bak kate org kampung aku... haha... maksudnye besar lah... Naseb baik kt kampung aku x banjir lagi... (p/s: kepade org2 gali standby le..dikomas la dewan 2 ha)

Berita kat TV3 tadi menngatekan johor,melake,n.sembilan dan pahang antara negeri yg dah dilande banjir... 3 org dilaporkan terkorban... sedih aku dengar... mangse terperangkap dalam kete pastu kete tu dihanyutkan arus deras... harapan aku diharap semua yg terlibat dalam banjir ni jage lah keselamatan anda... nyawe sangat2 la berharge...

oklah sampai sini dulu... nak pegi cari lagi brite pasal banjir kat tmpat kite ni....

2 comments: