Thursday, February 10, 2011

i dream a dream

JOker..........
semalam aku bermimpi pasal joker... korang knal x????
ala org jahat dalam cite batman 2... yang pkai lipstik sampai ke pipi 2 la...
tapi dalam mimpi tu xde plak batman muncul... dulu mase kecik2 aku paling menyampah kat die...
asik nk buat jahat je keje nye...
berbalik pade mimpi tadi... dalam mimpi 2 aku sedang direkrut oleh En.joker tu untuk buat onar di seluruh bandar... bandar mane x dapat dikenal pasti... rombak, pukul org, meragut, bakar rumah, banyak lg lah..
yang paling bes dalam mimpi tu aku ade awek... cun siot... korang nak tau x sape??? orang tu adelah katy perry.. hahahahaha.... die pon follow aku wat keje2 jahat...

aku x paham ngape aku leh dapat mimpi camtu... adekah itu satu petande?
adekah aku akan jadi jahat macam joker? atau sume tu cume mainan tidor sebab aku lupe nk basuh kaki?..... ntah la aku x dapat nk pastikan... mintak simpang la bak kate usop wilcha dlam hantu kak limah balik rumah eeeee simpang.....


ni le rupe joker yang menjelme dalam mimpi aku tu... muke mintak penampor...

No comments:

Post a Comment